Veel gestelde Vragen (FAQ)
Werken
1. Bieden jullie mogelijkheden voor flexibel werken?
Ja, we ondersteunen flexibel werken en bieden opties voor thuiswerken, flexibele werktijden en parttime functies. Dit is echter afhankelijk van de functie en het team.
2. Wat zijn de werktijden?
De meeste functies bij ons hebben onregelmatige diensten, maar we houden altijd rekening met jouw privéleven en zorgen voor een goede werk-privébalans. Daarnaast bieden we ook functies met standaard kantoortijden of flexibele roosters, afhankelijk van de specifieke rol.
3. Kan ik als ZZP’er bij jullie werken?
Ja, het is mogelijk om als ZZP’er voor ons te werken. Echter, we geven de voorkeur aan medewerkers in loondienst vanwege de lange termijn samenwerking en betrokkenheid die daarbij komt kijken. Voor freelance opdrachten werken wij samen met Aems, een partner die gespecialiseerd is in het bemiddelen van ZZP'ers. Via hen kun je als zelfstandige opdrachten voor ons uitvoeren.
Neem voor meer informatie over freelance mogelijkheden contact op met Aems via hun website.
Leren
1. Bieden jullie opleidingen of trainingen aan?
Ja, we investeren in de groei van onze medewerkers door het aanbieden van interne trainingen, workshops en externe opleidingsmogelijkheden.
2. Kan ik mezelf ontwikkelen binnen het bedrijf?
Absoluut! We bieden doorgroeimogelijkheden en stimuleren medewerkers om zich zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen binnen WZH en de (ouderen) zorg.
3. Zijn er mogelijkheden voor stages of leerwerkplekken?
Ja, we bieden regelmatig stageplaatsen en leerwerktrajecten aan voor studenten en werkzoekenden die praktijkervaring willen opdoen. Mail voor de mogelijkheden naar
Solliciteren
1. Hoe kan ik solliciteren op een vacature?
Je kunt eenvoudig solliciteren via onze vacaturepagina. Klik op de functie waarin je geïnteresseerd bent, vul het online sollicitatieformulier in en upload je CV en motivatiebrief.
Staat de functie die jij zoekt er niet tussen? Vul dan het vacature alarm in <link>
2. Wat kan ik verwachten tijdens de sollicitatieprocedure?
De sollicitatieprocedure bestaat meestal uit een eerste telefonische kennismaking met een van onze recruiters, gevolgd door één of meerdere sollicitatiegesprekken. Afhankelijk van de functie kan er ook een assessment plaatsvinden.
3. Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn sollicitatie?
We streven ernaar om binnen 3 werkdagen na ontvangst van je sollicitatie te reageren. Indien het langer duurt, ontvang je een e-mail over de status van je sollicitatie.
Contact
1. Hoe kan ik contact opnemen met team werving en selectie?
Je kunt ons bereiken via het contactformulier op de website, telefonisch met een van onze adviseurs werving en selectie <link> of per e-mail via
2. Wanneer is werving & selectie bereikbaar voor mijn vragen?
Onze collega’s zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Indien jouw oproep niet wordt beantwoord. Stuur dan een e-mail of WhatsApp-bericht, wij bellen je vervolgens terug.
Hopelijk beantwoordt deze FAQ je vragen! Heb je toch nog meer vragen? Neem dan gerust contact met ons op.